Salam perjuangan
Malam ini adalah malam terakhir bagi tahun 2011. Pelbagai kaedah utk menyambut malam terakhir 2011 Dan detik pertama 2012. Ada yang menyambutnya dengan pelbagai hiburan. Ada yg menyambutnya dgn dating bersama kekasihnya. Ada ygm menyambutnya dgn bersiar sambil makan bersama keluarga tercinta. Saya difahamkan ada program alternatif ygm dibuat utk memberi pilihan kpd anak muda utk memilih kaedah meraikan kedatangan tahun baru 2012. Program bersama ust azhar idrus Dan beberapa lagi penceramah  masyhur di Kuala Lumpur.

Di Kelantan pula kebetulan perlawanan bola antara red warior dan terengganu sedang berlangsung d stadium. Liga takraw piala yb dato tmb juga masih berlangsung di dewan jubli perak mpkb antara pasir mas dan bachok. Ada juga ditimbulkan bahawa usaha untuk merosakkan anak muda kelantan dengan kegiatan yg tidak senonoh di sebalik sempadan negeri. Ada segolongan ygm berkonvoi motor keep penang utk sambutan tahun baru. Apabila Di selidik bukannya anjuran kerajaan negeri.

Apapun anak muda harus punyai kekuatan minda dan jiwa utk hadapi cabaran duniawi sekarang ini. Han

image

ya mereka ygm kuat saja bisa melalui liku Dan ranjau sepanjang jalan. Anak muda harus sedar ygm management baik Dan buruk bagi mereka. Ayuh bangkitlah anak muda. Bebaskan negeri dari  Cengkaman penjajah yg berusaha merosakkan kamu. Pilihan Di tangan mu.