PROFILE

cikgu-nuri-2.jpg

MOHAMAD NURI @ NURI  BIN MAT YAACOB

05 JUN 1971

1 isteri (Radiah bt Ismail), 5 orang anak  Nurul Nadhilah(1997), Ahmad Syahmi(1999), Ahmad Syakir ( 2001) dan Nurul Husna (2005), Nurul Amni Najwa (2009)

LATAR BELAKANG PENDIDIKAN

  • Sek. Keb. Dewan Beta, Kota Bharu
  • Sek. Keb. Kedai Piah
  • SMU (A) Maahad Muhammadi (L)
  • Sek. Men. Sains Machang
  • Matrikulasi Sains UPM, Serdang
  • Bachelor Sains (H) UPM
  • Dip. Pend. KOPEDA, Shah Alam

PENGLIBATAN DALAM PERSATUAN

  • (93) – Pengarah, Kursus Kecemerlangan Organisasi PMIUPM
  • (94) – Pengarah, Konvensyen Mahasiswa 94′ PMIUPM
  • (94) – Pengarah, Bengkel Pengurusan Organisasi, PMIUPM
  • (93/94) – Naib Yang Dipertua, PMIUPM
  • (94/95) – Timbalan Presiden, Majlis Tertinggi Pelajar Luar Kolej, UPM
  • (94/95) – Naib Presiden 1, Persatuan Mahasiswa UPM

LATAR BELAKANG KERJAYA

A) YAYASAN ISLAM KELANTAN (YIK) – 13 TAHUN

  • (95) – Guru, SMU (A) Azhariah, Melor
  • (97) – Guru, SMU(A) Amir Indera Petra, Bachok
  • (00) – Penolong Kanan 1 di Maahad Ar Rahmah, Kenali
  • (05) – Penolong Kanan 1, SMU(A) Taqaddum Maarif, Pasir Tumbuh      (sehingga 30 april 2008)

* pernah dilantik sebagai S/U Majlis Bimbingan & kaunseling, AJK Majlis Pengetua & guru kanan, Ahli Majlis Nuqaba YIK, AJK Mukhayyam Tarbawi

B) PMBK SAWIT SDN BHD

  • (08) – Pengurus Modal Insan (bermula 4 Mei 2008)

PENGLIBATAN DALAM POLITIK

  • (95-97) Ketua Penerangan DPPKK, S/U Pemuda DUN Salor
  • (97-99) AJK DPPKK, Ketua Pemuda DUN Salor
  • (99-01) Naib Ketua DPPKK, Naib Presiden 1 MSK, Ketua Pem DUN Salor
  • (01-03) Naib Ketua DPPKK, AJK PAS Kawasan, Ketua Pemuda DUN Salor
  • (03-05) Ketua DPPKK, AJK MTD, AJK PAS Kws
  • (05-07) Ketua DPPKK, Exco DPPNK, AJK JPN, AJK MTD, Bend PASTI Kel
  • (07-09) Ketua DPPKK, Pen. S/U 1 DPPNK, AJK JPN, TP 2 MTD, S/U PASTI Kelantan, ALP PASTI Pusat
  • (09-11) Exco DPP Pusat, ALP Pas Pusat, Pengarah JPPNK, JK JPP Pusat, TP Pasti Kelantan, AJK JPN, AJK PAS Kws, TP2 MTD
  • (11-13) SU DPPNK, TP Pasti Kelantan,AJK JPN, AJK PAS Kws, TP 2 MTD
  • Wakil Calon DUN Salor untuk PRU 11 dan 12

LANTIKAN POLITIK

  • (95-90) Ahli Majlis Daerah Kota Bharu
  • (2005- 2011) Ahli Majlis Daerah Ketereh
  • (2010 – 2011) ALP Perdana Resort
  • (08) Wakil Peribadi ADUN Salor

57 Komen (+add yours?)

  1. Che Din
    Jan 25, 2008 @ 04:00:38

    Well done my sahabat!!

    bekas senior SMACH

    TERIMA KASIH

    Balas

  2. Salmin Husin
    Feb 15, 2008 @ 13:16:04

    Salam,

    Teruskan perjuangan. Moga2 Allah beri kita kekuatan hadapi PR12 dengan ketakwaan dan kemenangan.

    SALMIN HUSIN (Ex UPM)

    Balas

  3. Anuar Mohd Khalib(nuar-pek)
    Feb 19, 2008 @ 13:39:41

    semoga anda terus berjaya

    smach 89

    Balas

  4. mohd zain ibrahim
    Feb 27, 2008 @ 15:40:25

    salam….
    teruskan perjuangan cikgu….

    saya antara anak murid cikgu di ARK (matematik moden spm 2001) yg dapat A1….

    Balas

  5. Jalio88
    Mar 12, 2008 @ 13:13:58

    Biso demo loni wehh. kelahh..kelaaahhh…kawe tahu demo dr web group kito. lepah tu kawe tanyo adik ipar kawe, zamri. dia kato dia kenal demo. lamo kito dok jupo dok, hbih skoloh dulu terus dok jupo sapa ko loni. kalu tengok gambar demo ni, selisih dgn kawe pun dok tegur sbb dok kenal doh.

    Balas

  6. rizal
    Mar 13, 2008 @ 10:35:25

    kelah..demo loni, ado blog sndiri. lamo dok jupo dih dekat 20 tahun doh kito dok jupo.

    Balas

  7. jalio88
    Mar 17, 2008 @ 05:44:53

    bilo nok g mnum teh? kalu jupo banyok buleh bual moga lamo dok jup nih.

    JAWAPAN : boleh minum bila-bila masa. Tapi kena call dulu takut bertembung dengan program lain.🙂

    Balas

  8. giornale
    Mar 24, 2008 @ 09:30:45

    Hiiiiiiiiiiiiii

    Balas

  9. mazie
    Apr 15, 2008 @ 03:59:27

    Assalamualaikum,

    Selamat maju jaya.

    Senior SPM 87

    jwp : Jazakallahu khairan di atas sokongan.

    Balas

  10. cikguazrin
    Apr 17, 2008 @ 15:13:58

    Assalamu’alaikum wrwbt sahabat, tahniah sebab dah jadi blogger sekarang. Teruskan perjuangan. Kenang daku dalam doamu walau kau sentiasa di awan biru….

    Balas

  11. Cikgu Fauzi
    Apr 28, 2008 @ 06:25:15

    Salam,

    Tahniah atas kejayaan saudara….Apa khabar ibu dan abang,moga sihat sejahtera….

    SK Kedai Piah 1979 – 1981

    jwp : Terima kasih. Cikgu apa khabar ? sekarang bertugas di mana ? Mak kurang sihat, abang alhamdulillah

    Balas

  12. EX-KOPEDA KETEREH
    Apr 29, 2008 @ 00:26:52

    Assalamualaikum,

    tahniah cikgu nuri,

    kita hanya merancang, tuhan yang menentukan. tunggulah bila tiba masanya.

    moga anda sentiasa dalam redha ALLAH.

    jwp : Jazakallah. Semoga anta berjaya dalam temuduga baru ini.

    Balas

  13. arif
    May 09, 2008 @ 03:00:19

    salam.

    la ni kena tukar gelaran ler, dari Cikgu Nuri kepada Tuan Nuri

    jwp : Ana lebih selesa dgn panggilan cikgu… Harap tidak menyalahi etika..

    Balas

  14. PKP PMBKS
    May 11, 2008 @ 16:53:47

    salam

    Tahniah cikgu !!!

    Nanti saya belanja air buah naga kat Sinar Cafe, GMusang

    jwp: Alhamdulillah, terima kasih. Maaflah tak sempat nok belanja hari tu..

    Balas

  15. Amran bin Mahmud
    May 15, 2008 @ 16:35:51

    Assalamualaikum….

    ana adalah bekas student Azhariah 1991-1998. Bangga ngan penglibatan cikgu.

    Tahniah cikgu

    019-4984999 / 012-9092252

    jwp : Terima kasih. Ana hanyalah sekadar meneruskan perjuangan yang diasaskan oleh orang yang terdahulu.

    Balas

  16. A Filza
    May 23, 2008 @ 23:31:03

    Takziah di atas kepulangan ibu tercinta ke rahmatullah. Kalau tak tengok blog ni tak tahu lagi ni.
    Selamat maju jaya dalam kerjaya baru.

    Balas

  17. mohd rafi
    May 26, 2008 @ 10:33:17

    salam takziah utk c.nuri
    ex student ark 2001
    raff_btu…

    Balas

  18. abu ubaidah
    Jun 07, 2008 @ 14:12:23

    demo tamak jawatan tu.pengurus sawit tu bagi lah ko org lain getek.demo pk1 doh.anak-anak buah dppkk pun nok juga kijo.jgn tomok gak …kawe tak suka ketua supa demo kalu dok kawasan kawe lama do kawe lipat demo ni kawe ni org berpengaruh jugak dalam dpp tunjukkan sifat keikhlasan dalam perjuangan jgn kedekut kerana ia sifat yang di benci oleh Allah s.w.t bejuang islam guana demo ni.kalu semua ketua pemuda supa demo ni kawe nok ajak rakyat kubang kerian pulau pemuda pas kk….

    jwp : Terima kasih atas komen yang baik ini. Semoga Allah akan membalas dengan balasan yang setimpal.

    Balas

  19. Cikgu Fauzi
    Jun 16, 2008 @ 17:47:12

    Saya mengajar di SMK Seri Kampar…
    No.Tel.0165083900
    Bila nak datang Perak??

    jwp : InsyaAllah sekiranya tiada aral melintang, muktamar pas pusat yang akan di buat di Ipoh perak bulan ogos ini g

    Balas

    • ira
      Jun 03, 2009 @ 18:29:11

      askm nie cikgu fauzi yang mengajar kat smua arrahmah kenali ea?

      Balas

  20. edek
    Jun 17, 2008 @ 06:58:45

    RENUNGAN BUAT SEMUA

    Harta akan berkurangan jika diberi kpd org
    Tapi ilmu akan bertambah jika diberi kpd org lain

    http://usahawanmuda.wetpaint.com/

    Balas

  21. panglima79
    Jun 23, 2008 @ 16:47:16

    tunjukkan keikhlasan dalam perjuangan jangan berjuangan kalau nak kebendaan hasil usaha wajar di laburkan dalam perjuangan..
    berjuanglah kerana Allah bukan kerana harta dunia…perjuangan masih belum selesai selagi hukum islam tidak di laksana di bumi malaysia selagi itu perjuangan mesti diteruskan…desak kerajaan kelantan supaya pertingkatkan lagi pencegahan maksiat.pecat mana mana wakil pas yang gila perempuan….seperti….dpp adalah pelapis kepimpinan masa depan…

    jwp : Insya Allah. Perjuangan suci ini akan di jaga oleh Allah. Sesiapa yang menyimpang dari matlamat peerjuangan akan menerima juga balasannya samada di dunia mahupun di akhirat.

    Balas

  22. Park Chue-ek dpp kk
    Jun 29, 2008 @ 05:04:10

    Salam perjuangan…

    Sapo abu ubaidah tu?..komen buke main lagi…kite bekerja ke arah jalan yang Allah redhai..sesuatu jawatan itu adalah dianugerahnya dengan kegigihan umatnya…jgn nak pertikai tok tentu pasal…napok sgt la dio tu x ikhlas berjuang ke arah yang benar…jawatan yang cikgu terima bukan dipinta tapi hasil usaha gigih beliau sendiri…ana lebih mengenali cikgu, ana amat menghormati segala usaha gigih cikgu untuk rakyat semua…

    anak ucapkan tahniah atas perlantikan cikgu sebgai Pengurus Modal Insan….yang penting ialah keikhlasan dalam diri masing2…

    ana nk kenal sapo abu ubaidah tue…kecek x berlapik lasung..tu buke org PAS lagu tuh…bunyi pun sombong doh ” Kawe ni org berpengaruh jgk dlm dpp “…ayat tu bunyi riak jer…di harap bawa mengucap la….astagfirullah…..

    oklah cikgu..sori panjang sgt ngomen…rase geram jgk cara dio komen tue…takbir!!..salam

    Balas

  23. sainglamo
    Jun 29, 2008 @ 15:13:01

    well done !!!

    Balas

  24. katroboy
    Jul 01, 2008 @ 06:40:15

    Ape kabar cik gu.. salam ye dari seberang…😀

    Kaba baik. Semoga semuanya selamat.

    Balas

  25. Ali 'Abbas
    Jul 08, 2008 @ 16:21:39

    salam..

    sebagai seorang ‘peminat’ cikgu nuri dan pendokong perjuangan Islam, saya mohon cikgu nuri berikan pandangan tentang persoalan ini. sekian.

    1. pembinaan litar lumba RM1.5 juta di T.Merah.adakah kerajaan merasakan itu sbg ‘khidmat’ dan bukannya satu pembaziran? sudah tidak ada cara lain ke utk atasi gejala rempit ni?

    2. pembinaan padang golf bertaraf antarabangsa yg akan dibina di Tumpat seterusnya di P.Puteh yg akan membabitkan tebus guna tanah seluas 100 ekar.soalan saya,berapa ramai rakyat kelantan yg mampu memiliki batang golf tu?

    3. pewujudan pasaraya2 besar Tasco, Giant, KB Mall, Pelangi Mall di Kota Bharu..sejauh mana akan membantu peniaga melayu? yang nyata ini akan memampuskan generasi niaga melayu dan menghapuskan institusi zakat

    Balas

  26. ananta37
    Jul 13, 2008 @ 16:24:33

    tahniah saudara

    Jwp: Alhamdulillah. Jazakallah.

    Balas

  27. abu mazin
    Aug 10, 2008 @ 15:45:46

    Assalamualaikum..harap dppkk dapat melawat sebuah keluarga miskin dhoif , zawiah bt tahir, lot no 1, kg panjang banggu, kubang kerian 16150 kota bharu..harap dapat mencari sumbangan bagi mereka yang memerlukan bantuan, tahniah..

    Jwp : Terima kasih atas maklumat. Harap dapat maklumkan juga kepada penghulu mukim supaya tindakannya lebih cepat.

    Balas

  28. Saintis
    Sep 07, 2008 @ 06:21:29

    Salam..

    keep in with good performance……well done my brother.

    X-mml, X-upm

    Balas

  29. pk pmbks tmj
    Sep 22, 2008 @ 04:51:23

    Bila nak mari kat PMBKS TMJ…….

    Keperluan tenaga adalah sangat tedesak bagi baik sawit / getah.

    Mohon tuan segerakan kemasukan TKI yang diperlukan. Usaha tuan adalah sebahagian dari usaha kami.

    Jom kita minum kat TMJ selepas lawat ladang TMJ

    Jwp : Insyaallah, Saya bersama kamarulzaman sedang mengatur sesi lawatan ke ladang mengikut zon selepas raya. Sekiranya diperlukan segera boleh maklumkan dahulu Keperluan pekerja TKI di Ladang TMJ berapa orang ? Saya akan cuba ikhtiar untuk memenuhi kourta yang telah diluluskan baru-baru ini. Terima kasih
    Daripada PMI

    Balas

    • en seli
      May 14, 2009 @ 08:01:49

      assalamualaikum…
      kepada pmbks tmj sy nk tanya mcm mana nak mohon bekerja di di PMBK sawit..,??
      terima kasih..

      Balas

  30. Ust Joe
    Oct 04, 2008 @ 17:17:44

    Salam Eid Mubarak,

    Tahniah atas amanah yang dipertanggungjawabkan, moga dapat memikulnya dengan penuh amanah dan dedikasi.

    Camana dengan keadaan Kelantan lo ni?? Dok baca kat tenet ni rasa macam panas semacam aje. Team endorgan dan macam2 lagi… boleh cerita skit?

    jwp : Berita sememe nyo panas. Adakalanya sengaja disensasikan untuk menarik perhatian para blogger. Jika benar ada perbezaan pandangan ianya hanya sementara. Allah pasti akan menolong orang yang benar-benar ikhlas dalam perjuangannya.

    Balas

  31. cgwan
    Oct 04, 2008 @ 17:35:49

    salam ya akhie,
    saya ada bbrp soalan dan elok benar jika akhie dpt jawab.
    saya perhatikan PAS menyokong perubahan pucuk kepimpinan di malaysia, iaitu kpd PR. soalannya apakah manifesto PR. saya semak2 memanglah bagus sebab berteraskan keadilan utk semua, tapi bgmnkah kedudukan Islam nanti, adakah Islam akan mendpt hak2 istimewa? akan muncul Islam ‘hadhari?’
    adakah pemimpin PR yg nonmuslim menjunjung Islam spt kita muslim kehendaki?
    2. bgmn kedudukan hak istimewa org melayu? saya bukan asobiyah tp kita kan berada di negara kita sendiri, anak2 melayu kat sekolah byk mslh, tak mau belajar. siapa nak perjuangkan nasib mereka nanti, saya selalu renung pelajar2 saya dan fikirkan masa depan mereka, banyak yg keluarga huru hara, miskin, tiada kesedaran dlm pelajaran, tiada matlamat hidup dll.
    jawab ya akhie, syukran.

    jwp : Cgwan, saya dah jawap persoalan tu melalui email. dah tengok ko ?

    Balas

  32. dukudewan
    Oct 07, 2008 @ 18:26:24

    asalamualaikum cikgu..

    kawe dah lama dok layan blog…alih-alih baru jupo blog org kapo kawe sendri..raso bangga la jugak ada org kreatif supa cikgu..syabas

    jwp : Saya hanya insan biasa.

    Balas

  33. ibnuhasan
    Oct 15, 2008 @ 04:31:38

    bapak yang terhormat
    maaf kalo saya mengganggu..
    tapi saya kaget sekali
    karena bagaimana bisa account saya bisa bapak pakai
    user name : ibnuhasan
    email :ibnuhasan@mail.com
    dan sampai sekarang di account saya masih ada blog anda
    cikgunuri
    masih ada di account saya…
    bagaimana ini..
    apa ada penjelasan yang melegakan ?
    mohon di balas ke email saya
    trimakasih

    Balas

  34. ibnuhasan
    Oct 15, 2008 @ 04:32:04

    Balas

  35. Khairul Anuar Mat Lazim
    Nov 06, 2008 @ 09:53:19

    salam cikgu ….wah!!!!!..tahniah cz ada blog sendiri…saya turut berbgga cz ada cikgu mcm anda..serbe boleh..hehe.doaku sbg bekas ank didikmu..mga dirahmati Allah selalu..pesann..jgn lupo jgnuk2 taqaddum tu…hehe..

    Balas

  36. jejaka
    Nov 23, 2008 @ 07:13:05

    class demo siap ada blog lagi kawe xdan nak wat bz…..

    jwp : Ambo hanyalah insan biasa yang mempunyai seribu satu kelemahan. Berblog ini sekadar untuk berkongsi idea,pandangan dan komentar dengan sesiapa yang sudi menjenguk kelih blog ini…

    Balas

  37. Humaira
    Nov 23, 2008 @ 07:54:24

    SALAM cikgu..AHLAN WASAHLAN

    jwp : Terima kasih semoga hubungan kita di alam siber ini akan berkekalan. Sudilah menjenguk kelih sambil memberikan komen yang membina…

    Balas

  38. sham
    Dec 14, 2008 @ 14:19:59

    salam……. gikgu lamo takdok nampok stakat jadi pmi pmbksawit sibuk benar ko? kesian jugok ko cikgu… semoga perjuangan mu di rahmati allah… tahun depan ada pertandingan ko dalam dpkk… antara cikgu, timbalan,naib dan ajk lain yang mahu bertandin? kalu ada perdandingan d antara mereka adakah cikgu nok tangding… maaf lah tanya sebagai pemuda d peringkat cawangan nk la tahu desas desus nyaa.. harap2 x pertandingan…

    harap bari jawapan…. sekian….

    jwp : Hok anta dengar di bawah lagu mana ? Biasanya bawah ni lebih tahu dari orang di atas.

    Balas

  39. dikie mukoddas
    Jan 05, 2009 @ 16:16:14

    Assalamu’alaikum Pak Nuri, apa kabar? Semoga sihat selalu.
    Kapan ada rencana ke Bandung lagi? Bersama siapakah? Mohon kabari saya ya….

    Jwp : Ya, pak dikie kabare waras. Mungkin ada rencana ke Indonesia bulan Mac nanti tapi tidak pasti di daerah mana. Pak dikie pulak tiada rencana ke untuk ke Malaysia ? Sekarang ini saya sibuk menghadapi PRK Kuala Terengganu di mana parti PAS menjadi calon menentang UMNO-BN

    Balas

  40. zulkarami
    Jan 21, 2009 @ 05:33:09

    salam cikgu..ingt saya lg x???spm 2002,skoloh knali..cikgu aja saya mate dulu…lani dok ngaji “U” thanks la atas berkat cikgu2 ARK dulu sy dpt smbg ijazah…dan kalau diizinkan tuhan sy smbg master hujung tahun ni…

    Balas

  41. Hj Sulaiman
    Feb 03, 2009 @ 23:12:35

    Salam En. Nuri..dulu saya pernah suarakan jalan ke Masjid Sultan Ismail Petra, Kbg. Kerian (dari simpang kdai makan M’C B atau biasa disebut lorong bas) rosak teruk. Terima kasih atas keperihatinan En. Nuri kerana selepas tu terus lubang besar dan dalam tu ditambun dengan batu.
    Sudah lebih 2bulan komen saya tu, sekarang lubang tu terjadi kembali di sebelah kiri dan kanan jalan. jadi mohon En.Nuri sampaikan masalah ini ke peringkat atas termasuk YB Mat Mustafa..hal ini amat mengganggu keselesaan di jalanan. Harap jalan tu dapat di tampong dengan tar segera.
    Terima kasih

    Jwp : Insyaallah..

    Balas

  42. syahiran
    Feb 04, 2009 @ 03:27:20

    a`kum cikgu boleh bagi karangan bertemakan terima kasih guru sekarang.saye cume nak dalam 500 patah perkataan ke bawah je…ade tak?

    Jwp : Maaflah, saya tidak mempunyai karangan tersebut..

    Balas

  43. tuan ibrahim
    Mar 07, 2009 @ 01:08:38

    assalamualaikum
    Tahniah atas kejayaan demo.Kalu kawe tok silap kito samo-samo di UPM kolej 6.Semoga demo dapat menjalankan tanggungjawab dengan penuh amanah terutama di Kubang Kerian, kawase kawe tu. Rumoh kawe dekat ngan rumoh ustaz mat mustopa.
    wassalam

    Balas

  44. en seli
    May 14, 2009 @ 08:26:48

    assalamualaikum..??
    sy nk tanya walaupun bkan kaunter pertanyaan kepada PMBK sawit TMJ..
    macam mana nk mohon pekerjaan di PMBK sawit..??

    terima kasih..

    Balas

  45. bulan purnama
    Jul 24, 2009 @ 02:45:33

    ambo tertarik nak sebaut pasal abu ubaidah nga park chue tu,,,,kalau boleh kita tak perlu lah sama2 tunjuk samseng,kita tak tunjuk pom ore akan tau jugok kalu kita kedebe pom,,,pasal abu ubaidah tuu x payah laa nak caci maki org,redho jer laa dah rezeki org kita nak buat macam mna,Allah telah tetapkan rezeki masing2 x perlu laa kita dengki irihati terhadap apa yang orang lain dapat,kita terima dan redha jer laa apaer yang Allah tentukan untuk kita,kalau jual botol sekalipom nak buat macam mana itu yang terbaik untuk kita yang di tentukanoleh Allah,,,kepada abu ubaidahh lain kali jangan sekali2 maki hamun orang lain,kelak diri kamu plok yang akan kena caci maki,,,,kamu nak kerr diri kamu tuu di caci di maki kamu nakkk????????????????

    Balas

  46. Md Razali b. Ibrahim
    Jul 28, 2009 @ 13:41:32

    Assalamualaikum wbr.. Ana exstdnt cg dulu kat taqaddum.. Igt lg kena marah kt cg time fail math n perdag.. Papepun thanks cg.. Ana appreciate ape yg tlah cg ajar.. Lg 1,syabas kerana tlah menjadi blogger skrg..

    Balas

  47. Abdul Salam (Mesir)
    Aug 08, 2009 @ 09:13:08

    Salam Perjuanga buat Cikgu…

    Balas

    • cikgunurionline
      Aug 09, 2009 @ 02:46:46

      Salam perjuangan juga buat anta. Semoga anta menjadi ulama muda yang profesional…

      Balas

  48. azuan
    Aug 27, 2009 @ 02:12:27

    Assalamualaikum w.b.t.

    Semoga anta mendapat keberkatan di dunia&akhirat dalam perjuangan anta selama ini. ana lebih suka gelar anta sbg cikgu sbb masa ana kenal anta dlu pn ana panggil cikgu jgk, yang pasti ana ucapkan semoga perjuangan ini sentiasa diteruskan dan ana sendiri akan berada dibelakang walaupun ianya terlalu jauh….Takbirrrr…Allahuakhbar3X….mgkn cikgu nuri xingat ko ambo lg kot, tp ambo ingat cuma xdok no nok call jah,kalu bleh perhubungan ini tidak terputus sampai sekian lama….ambo dlu jadi SU(khas) dekat pejabat PAS Kubang Kerian, keje tolong ust.Hafiz…tp ana takdok belako dah no phone semua tu yg jd senyap…oklh apa pun semoga Allah panjangkan umur&dpat berjumpa dilain ketika…yang pasti semoga kejayaan tetap berpihak kepada Perjuangan kita yang ikhlas….Wassalam

    tg azuan tg jaafar
    Putrajaya
    Ex-SU(khas)DPPkubang kerian

    Balas

  49. Hisham Ab. Rahman
    Mar 18, 2010 @ 10:16:46

    Assalamualaikum,

    Cikgu apa khabar sekarang? Saya harap cikgu sekeluarga sihat walafiat, supaya perjuangan dapat diteruskan. Saya akan terus menyokong cikgu dari belakang.

    Balas

  50. Amran bin Mahmud
    Apr 16, 2010 @ 06:58:46

    Assalamualaikum….

    Salam cikgu…

    ni bekas pelajar Azhariah melor…. dijemput cikgu melayari laman web bekas pelajar azhariah…

    wargaazhariah.ning.com

    Balas

  51. Abu Nidal Bilik 363 KK6
    Apr 27, 2010 @ 16:44:16

    Assalamualaikum…

    Harap tuan sihat saja. Bila nak datang KL…boleh minum-minum.

    Salam perjuangan…

    Balas

  52. ahli pas kebun sultan
    May 24, 2010 @ 08:23:49

    saya berminat untuk menguusahakan ladang kurma….ladang eksperiment ….boleh kerajaan negeri bantu tak…dari segi modal ,tanah….islam boleh

    Balas

    • cikgunurionline
      Jun 24, 2010 @ 07:44:27

      Try bincang dengan Dato ANuar Tan dulu lagu mana caranya ?

      Balas

  53. quranedublog
    Jun 01, 2011 @ 20:04:05

    mashallah hope for our success in our further life

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: